رستوران های آنتالیا
نوشته شده توسط : تینا

رستوران لارا بالیکوی آنتالیا

معرفی:رستوران لارا بالیکوی در سال 2002 ساخته شده است اخیرا نیز شعبه دوم آن نیز افتتاح شده است. هر دو رستوران به سبک مدرن دکور شده اند و تراس و باغ بیرونی وسیعی دارند.این رستوران در زمینه غذا های دریایی فعالیت میکند.تور کیش رستوران های لارا بالیکوی یک نمایشگر بزرگ دارند که از آن برای نمایش غذاهای روزانه و تازه رستوران استفاده می گردد.یک دور این رستوران دریای مدیترانه و دور دیگرش فضای سبز است که این رستوران را زیبا و شیک کرده است.پرسنل های رستوران با روی از مسافران و گردشگران عزیز تور آنتالیا پذیرایی میکنند.آشپز ها و سر آشپز های این رستوران بهترین غذا ها را با مواد غذایی خوب برای گردشگران سرو میکند.

رستوران لارا بالیکوی آنتالیا

منو رستوران:رستوران لارا بالیکوی دارای منو غذایی از انواع ماهی میباشد که در انواع مختلف سرو میکند.در کنار صرف این غذا گردشگران عزیز میتوانند نوشیدنی های لذیذ را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:این رستوران از 9 صبح تا 1 بامداد آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز تور آنتالیا میباشد.

رستوران لارا بالیکوی آنتالیا

موقعیت مکانی:ترکیه-آنتالیا-محله کنیالتی در کنار ساحل

پیشنهاد ما:این رستوران با فضای زیبا و دل نشینی که دارد و بهترین غذا های دریایی را سرو میکند یک پیشنهاد مناسب برای گردشگران میباشد تا در زمان گرسنگی از غذا های لذیذ نوش جان کنند.


رستوران کلاب آرما آنتالیا

معرفی:رستوران کلاب آرما یکی از رستوران های خوب آنتالیا میباشد.این رستوران در قرن 19 توسط ایتالیایی ها ساخته شده منظره ای بی نظیر از شهر قدیمی کالیچی و رشته کوه های بی داگلاری را به نمایش می گذارد.ظرفیت این تور آنتالیا تابستان 98 رستوران 1500 نفره میباشد.طبخ و سرو غذاهای رستوران آرما با دقت و مراقبت بسیار صورت می گیرد و برای تهیه غذاها از مواد اولیه تازه و محلی مثل ماهی های بسیار تازه استفاده می شود.پرسنل های این رستوران با مسافران تور آنتالیا خوش برخورد هستند و بهترین خدمات را به آنها ارائه میدهند.

رستوران کلاب آرما آنتالیا

منو رستوران:رستوران کلاب آرما بهترین غذاهای دریایی مثل هشت پا، خرچنگ، اردک، شافل شکلاتی، چیزکیک تازه و بی نظیر ترین دسرها را برای مسافران تور آنتالیا آماده و سرو میکند.

ساعت کاری:رستوران کلاب از ساعت 11 صبح تا ساعت 11 شب آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور آنتالیا میباشد.

رستوران کلاب آرما آنتالیا

موقعیت مکانی:ترکیه-آنتالیا-اسکله 75 لیمانی

پیشنهاد ما:مسافران تور آنتالیا میتوانند در طول سفر به این شهر زیبا و لوکس به رستوران کلاب آرما بروند و از بهترین و لذیذ ترین غذا ها سفارش دهند و نوش جان کنند.فضای زیبا و دل نشین این رستوران همگان را به خود جلب میکند.

رستوران کلاب آرما آنتالیا


رستوران سلطانیار کبابچیسی آنتالیا

معرفی رستوران : بیزنس خانوادگی سلطانیارها از سال 1950 کار خود را آغاز کرد. در سال 1987 و پس از کارکرد 8 ساله ایزتین سلطانیار در این حرفه، او رستوران سلطانیار کبابچیسی را افتتاح نمود. بنا بر گفته خود او نام سلطان نشان دهنده نه نسل خانوادگی آن ها و نه برادر است که در این حرفه فعالیت داشته اند. در رستوران سلطانیار ، کارکنان می دانند که باید عاشق حرفه و مشتریان خود باشند و به همین علت رستوران های سلطانیار نه تنها در آنتالیا و ترکیه تور کیش بلکه در سراسر جهان از محبوبیت خاصی برخوردار است.در این رستوران کوشیده می شود تا غذا مطابق سلیقه مشتریان سرو شود و اخیرا نیز موفق به کسب استاندارد TSE که مربوط به کیفیت غذا است، شده است.

رستوران سلطانیار کبابچیسی آنتالیا

منو رستوران: در منوی این رستوران انواع کباب، جگر و در کل غذاهای گوشتی وجود دارد که گل سرسبد آن ها و مورد علاقه مسافران تور آنتالیا کباب سلطانیار معروف است. نکته قابل ذکر ذبح حلال گوشت های استفاده شده در این رستوران است.

پیشنهاد ما : این رستوران مناسب خانواده ها و گروه های بزرگ است که در کنار یکدیگر و در محیطی دوستانه به صرف غذا بپردازند.

رستوران سلطانیار کبابچیسی آنتالیا

ساعت کاری رستوران : این رستوران از ساعت 11 صبح تا 11 شب برای ناهار و شام فعالیت می کند.

موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در منطقه مورات پاشا آنتالیا و در محله Metin Kasapoglu قرار دارد.

رستوران سلطانیار کبابچیسی آنتالیا


رستوران پاناروما آنتالیا

معرفی رستوران : رستوران پاناروما جزو ده رستوران برتر آنتالیا به شمار می رود که در منطقه لارای آنتالیا قرار گرفته است. این رستوران در سال 1998 افتتاح شده است. فضای رستوران بسیار زیبا است و چون در فضایی بالاتر از سطح زمین قرار دارد ، منظره ای پانارومایی از دریا و فضای سبز اطراف به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد و به همین دلیل پاناروما نام گرفته است. مدیریت و پرسنل خوش برخورد این رستوران تمام سعی خود را می کنند تا شما با حال خوب از پاناروما بیرون بروید. قیمت غذاها در این رستوران بسیار مناسب است و از قیمت های ماورایی رستوران های دیگر خبری نیست.

رستوران پاناروما آنتالیا

منو رستوران : منو این رستوران شامل غذاهای ترکی و مدیترانه ای می باشد. در این منو بخش های قهوه و صبحانه، استارتر و اسنک، غذاهای مخصوص گیاهخواران، پاستا و ماکارونی،‌ سالاد، پیتزا، غذاهای تهیه شده از مرغ، غذاهای گریل،‌غذاهای ترکی، استیک و غذاهای دریایی وجود دارد. این منو به سه زبان ترکی، انگلیسی و روسی ترجمه شده است.

پیشنهاد ما : پاناروما می تواند برای شما یک تجربه جذاب باشد تا در کنار نوازش نسیم دریایی و منظره ای زیبا، غذایی خوش طعم را نوش جان کنید.

رستوران پاناروما آنتالیا

ساعت کاری رستوران : 6:30 تا 10:30 صبح برای صبحانه ، 12:30 ظهر تا 5 بعدازظهر برای ناهار و 7 شب تا 9:30 شب برای شام

موقعیت مکانی رستوران : آنتالیا ، منطقه لارا، خیابان کاله یولو

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا,رستوران های لوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: